Reklamační řád

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).  

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:www.wanted-store.cz

Společnost: Roman Lukovič

Se sídlem: Krokova 223, 270 01 Kněževes

IČ: 04916131 

E-mailová adresa: objednavky@wanted-store.cz

Telefonní číslo: 792 490 942

 

 Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne ________ jsem ve Vašem obchodě wanted-store.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

 

________________________________________________________________

 

________________________________________________________________

Vámi navrhované řešení reklamace:

  1. vrácení peněz 
  2. výměna za nové zboží 
  3.  
  4.  
  5. Číslo objednávky: _________________
  6. Číslo bankovního účtu: ______ - __________ /____
  7. Jméno a příjmení spotřebitele:
  8. Adresa spotřebitele:
  9. Email:
  10. Telefon:

 

 

 

___________________ Dne __________________

 

(podpis)
______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.